Puzzle v GIMPu

26.02.2013 15:50

Po prázdninách jsme se opět pozdravili s GIMPem. Z určité fotografie bylo za úkol vytvořit pohlednici s jednotlivými dílky puzzlí. Základní fotografie se musela zduplikovat a z této nové vrstvy vymazat její obsah (stala se z ní bílá vrstva). Bílá vrstva se musela přes filtry nastavit na skládačku a vybrat určitý počet dílků, jak vodorovně, tak i svisle. Dalším krokem, bylo vytvoření nového obrázku, na kterém jsme si vybrali výplň (bohužel, jsem tento krok udělala jako poslední a proto mi v horních dílech chybí části). Jednotlivé dílky se obarvily a kopírovaly do nového obrázku, kde se mohly rotovat, škálovat a přemisťovat. Takto se přemístily všechny dílky. K obrázku se přidal okraj  a stín. A úplně na konec jsme se dolů podepsali, napsali třídu, školu a rok (jako na pohlednici). Práce byla pro mě lehká a rychle jsem jí pochopila (kupodivu) !!! Akorát jsem pana učitele nevnímala a za trest mám nahoře v obrázku nedokončené dílky, které jsem již zmínila.

—————

Zpět