Panoramatické fotografie - panorama

24.05.2013 17:25

Poprvé jsme si vyzkoušeli jak náročné je nafotit fotky, ze kterých potol lze vytvořit panorama. Nafotit fotky je sice lehké, ale nafotit je tak, aby hezky na sebe v té výsledné panoramatické fotce zapadaly. Na vytvoření panoramat jsme použili tři programy. V prvním programu (Panorama Perfect Lite) si fotky musíme přesunout a nastavit sami. Je to velice chytrý program, ale přijdou i lepší. Jako druhý program jsme použili Autostitch, do kterého stačí jen vložit jednotlivé fotky a tento program z nich sám vytvoří výsledné panorama. A do třetice jsme použili program, který se mi nejvíce zalíbil. Byl to online program, do kterého opět stačilo vložit fotky a sám to vytvořil. Celkem jsme měli vytvořit 6 panoramat (z každého programu 2), ale bohužel jsem druhou panoramatickou fotografii vynechala,... Takže jich mám pět, ale i to snad stačí. Tato práce mě docela bavila, ale tak trochu jsem jí nestíhala. Tak tady jsou mé výtvory:

Panorama Perfect Lite:   

Autostich nefungoval...

 

Online program:

—————

Zpět