Obkreslení fotografie

18.01.2012 14:11

Na další hodině PGr jsme se učili obkreslovat fotku. A to tak, že jsme si jí stáhli do počítače, vložili do Art Rage a pak jsme jí začali obkreslovat. Toto jsem už znala z domova, protože hned po tom, co jsem si Art Rage stáhla, zkoumala jsem ho, až jsem na to přišla. Takže pro mě to bylo spíš takové připomenutí. Strašně moc mě to potěšilo, když jsem zjistila, že budeme plnit tento úkol. Moc mě tato práce bavila a doufám, že se Vám líbí...

Ahojky, říkej mi Fido. Strašně moc mám rád děti a dospělé, kteří se o moje kamarády dokážou pořádně postarat. Rád Vám vyčistím talíře a uklidím všechny moc důležité věci tam, kam nepatří. Taky rád čtu noviny, a to tak, že je roztrhám. Nejčastěji si hraju s ponožkou a pantoflema. Jsem výborný brankář a při těžké chvíli dokážu rozveselit. Papám tuňák, sýr, buřtíky a samozřejmě granulky s příchutí kuřecího. Takže pac a pusu posílá Fido!

—————

Zpět